Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej

Wsparcie Biznesu

Polacy wydają na swoje przyjemności przeciętnie 168 zł miesięcznie – wynika z badania „Finanse Polaków”
Do 3 września br. potrwa wspólna kampania promocyjna Visa i sieci hurtowej MAKRO, w ramach której przedsiębiorcy otrzymają atrakcyjne bony towarowe
Coraz więcej polskich firm bierze przykład z zachodnich korporacji i tworzy własne social media.
Banki o silnych markach są w stanie bardziej zaangażować klientów, dzięki czemu mogą sprzedawać swoje produkty drożej. Jednak do tej pory koncentrowały się na komunikacji oferty sprzedażowej.
Choć dane o akcji kredytowej pokazują umiarkowane przyspieszenie, małe i średnie firmy częściej sięgają po kredyt i deklarują, że zamierzają zwiększyć inwestycje. Wiele banków postrzega sektor MŚP jako strategiczny, ale większy popyt na kredyt stworzy dla nich nowe wyzwania związane z oceną ryzyka.
Sukcesja to jedno z wyzwań, które stawia opinia publiczna firmom rodzinnym. Zadanie trudne zarówno dla obecnie zarządzających, jak i przejmującego pokolenia, które będzie musiało dorównać swoim poprzednikom w zaangażowaniu i odpowiedzialności.
Widoczne są pierwsze sygnały pogorszenia nastrojów konsumentów – to wniosek, jaki płynie z ostatniej edycji badania „Sytuacja na rynku consumer finance”.
Facebook wprowadził nowe narzędzia do walki z fake newsami i treściami niskiej jakości, spamującymi innych użytkowników.
Nie oszczędzają, ich wiedza o finansach pozostawia wiele do życzenia, a w pracy tak samo jak wynagrodzenie liczy się dla nich możliwość rozwoju i atmosfera.
Aż 67% pracowników uważa, że narzędzia on-line wykorzystywane wewnątrz firmy mogą usprawnić komunikację z pracownikami.

Strony