Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej

Wsparcie Biznesu

Grzegorz Radłowski w swojej książce Skuteczny trening sprzedaży zwraca uwagę, jak ważne są w sprzedaży takie kwestie, jak znajomość własnych talentów i rozwój kompetencji, a w pracy szefa zespołu sprzedaży rozumienie kompetencji poszczególnych członków zespołu oraz pracy coachingowej.
Ponad 70 proc. Polaków pozytywnie wypowiada się na temat przedsiębiorczości, a 41 proc. myśli o założeniu własnej firmy.
Przedsiębiorca rodzinny jest profesją, która cieszy się największym zaufaniem Polaków – taką odpowiedź wskazała ponad połowa uczestników badania „Polacy o Firmach Rodzinnych. Firmy zbudowane na zaufaniu”.
Rozwój tego segmentu mogą ograniczyć nowe przepisy o ochronie danych osobowych.
Polacy polubili bankowość mobilną. Ponad połowa badanych twierdzi, że w przyszłości to będzie ich główny sposób kontaktu z bankiem.
Zła komunikacja i nieufność między pracownikami utrudnia rozwój przedsiębiorcom.
Ze statystyk wynika, że klient kontaktuje się z bankiem przeciętnie 17 razy w miesiącu, przy czym najczęściej robi to za pośrednictwem kanałów elektronicznych, samoobsługowych. Do oddziałów jednak także przychodzi, ponieważ zdalne kanały komunikacji służą mu przede wszystkim do załatwiania najprostszych usług.
Co piaty Polak chciałby prowadzić własną firmę, jednak aż dwie trzecie z nas woli pracę na etacie – wynika z badania „Finanse Polaków”
W 2023 roku wartość globalnego rynku e-learningu przekroczy 240 mld dol. przy rocznej dynamice wynoszącej ok. 5% – wynika z raportu Docebo „E-learning trends and forecast 2017-2021”
Polacy coraz chętniej oszczędzają, zwłaszcza na remont domu lub mieszkania oraz bieżące wydatki konsumpcyjne. Tak wynika z ostatniego raportu z badania „Sytuacja na rynku consumer finance”.

Strony